Content Marketing

Rescriem nevoile și obiectivele afacerii tale pentru ca ele să prindă forma unor povești.

Gandim, promitem, actionam DINCOLO DE COLABORARE

Variabilele pot fi înspăimântătoare, în special când stau în calea rezultatelor. Noi credem, însă, că ele sunt exact cele care fac provocarea cu atât mai fascinantă, iar colaborarea – cu atât mai autentică. Iar noi suntem pregătiți să îți oferim mai mult decât un serviciu. Vrem să devenim o parte extinsă a echipei tale.

Dincolo de STRATEGIE

Începem de la nevoi pentru a înțelege cum putem personaliza soluția. Analizăm, testăm, ajustăm și - poate cel mai important - creăm echipa de proiect care să susțină exact mecanismele potrivite dezvoltării afacerii tale.

Dincolo de RAPORTARE

Ne asumăm fiecare răspuns, cifră sau cuvânt. Fiindcă implicarea se traduce, pentru noi, prin conversații și acțiuni sincere care să deblocheze calea către rezultatele dorite și, deci, către un parteneriat de încredere.

Dincolo de SERVICII

Credem că un parteneriat bun îți oferă noi perspective și te scoate din zona de confort. Fie că vorbim despre un impas în afacerea ta sau planuri de a o extinde, căutăm și definim împreună acțiunile care să facă diferența.

Întrebări frecvente despre Content Marketing

Totul se rezumă la a-ți convinge audiența că afacerea ta este soluția, nu? Până la a convinge, însă, intervin o mulțime de factori. De la cât de disruptiv sau autentic este mesajul, la stimulii care funcționează, de fapt, pentru public și la cât de bine poziționat este brandul tău – fiecare acțiune contează. Atunci intervenim noi. 

Pentru perspectivă. Dar și pentru resursele pe care le poate genera și gestiona în locul tău. Apelezi nu doar pentru un serviciu, ci pentru un ajutor extins, care să unifice și să integreze ideile de conținut în strategia afacerii tale și să le susțină în a deveni rezultate.  

Eficient? Da, ar putea fi. Dar de ce să nu ai și eficiență, și calitate? Suntem ferm convinși că trebuie să evoluăm odată cu resursele de automatizare, dar credem și că, în lipsa unei strategii bine definite, conținutul se poate pierde ușor prin marea de idei și promovări din piață. În ciuda schimbărilor, un lucru rămâne cert – valoarea conținutului dictează. 

Strategia de brand te ajută să îl definești: de la misiune și viziune, la valori și personalitate. Strategia de conținut, pe de altă parte, îți oferă perspectivă despre cum să îl comunici, pentru ca el să rămână consistent și aliniat la obiectivele afacerii tale. Presupune, deci, alegerea celor mai potrivite canale de comunicare, mesaje și formate, pentru a atinge fiecare micro-moment al audienței tale.