Performance Marketing

Te ajutăm să fii alături de audiența ta în micro-momentele definitorii pentru aceasta (dar și pentru tine).

Gandim, promitem, actionam DINCOLO DE COLABORARE

Variabilele pot fi înspăimântătoare, în special când stau în calea rezultatelor. Noi credem, însă, că ele sunt exact cele care fac provocarea cu atât mai fascinantă, iar colaborarea – cu atât mai autentică. Iar noi suntem pregătiți să îți oferim mai mult decât un serviciu. Vrem să devenim o parte extinsă a echipei tale.

Dincolo de STRATEGIE

Începem de la nevoi pentru a înțelege cum putem personaliza soluția. Analizăm, testăm, ajustăm și - poate cel mai important - creăm echipa de proiect care să susțină exact mecanismele potrivite dezvoltării afacerii tale.

Dincolo de RAPORTARE

Ne asumăm fiecare răspuns, cifră sau cuvânt. Fiindcă implicarea se traduce, pentru noi, prin conversații și acțiuni sincere care să deblocheze calea către rezultatele dorite și, deci, către un parteneriat de încredere.

Dincolo de SERVICII

Credem că un parteneriat bun îți oferă noi perspective și te scoate din zona de confort. Fie că vorbim despre un impas în afacerea ta sau planuri de a o extinde, căutăm și definim împreună acțiunile care să facă diferența.

Întrebări frecvente despre Performance Marketing

Să-ți aduci afacerea în primele poziții din pagina de căutare e important (și recomandat), dar Performance Marketing înseamnă mult mai mult. Înseamnă strategie, analiză, tracking. Pe scurt, a fi prezent în micro-momentele care fac diferența și a debloca metricii prin care să îți măsori acțiunile. Indiferent că se întâmplă pe Google sau pe Social Media. 

Dacă audiența ta e în online, cu siguranță trebuie să fii și tu. În special dacă ai un magazin online și vrei să generezi vizibilitate și mai multe vânzări. Noi te putem ajuta să identifici cele mai rentabile canale, cum să câștigi teren în fața competiției, dar și cum să optimizezi procesul de cumpărare în online prin tracking & analytics. 

Noi am zice că… oricând. Social Media a devenit parte din rutina oamenilor, fie că vor să facă o achiziție, să beneficieze de un serviciu sau să se conecteze cu viitori parteneri. Acolo sunt ei și acolo trebuie să fii și tu. Noi doar te ajutăm să găsești canalul potrivit și strategia care să dea roade, în funcție de nevoile afacerii tale. 

Cu atât de multe variabile care să influențeze traiectoria audienței, este esențial să creezi un mix online-offline. Care să fie raportul, însă? Trebuie întâi ca nevoile, brandul, publicul țintă și obiectivele să fie clar definite și să se reflecte în viitoarele strategii de brand, marketing și comunicare. Așa că hai să descoperim împreună răspunsul.