Website Development & SEO

Când toate drumurile (sau sursele) duc spre website, îl transformăm în locul preferat de întâlnire al publicului tău țintă.

Gandim, promitem, actionam DINCOLO DE COLABORARE

Variabilele pot fi înspăimântătoare, în special când stau în calea rezultatelor. Noi credem, însă, că ele sunt exact cele care fac provocarea cu atât mai fascinantă, iar colaborarea – cu atât mai autentică. Iar noi suntem pregătiți să îți oferim mai mult decât un serviciu. Vrem să devenim o parte extinsă a echipei tale.

Dincolo de STRATEGIE

Începem de la nevoi pentru a înțelege cum putem personaliza soluția. Analizăm, testăm, ajustăm și - poate cel mai important - creăm echipa de proiect care să susțină exact mecanismele potrivite dezvoltării afacerii tale.

Dincolo de RAPORTARE

Ne asumăm fiecare răspuns, cifră sau cuvânt. Fiindcă implicarea se traduce, pentru noi, prin conversații și acțiuni sincere care să deblocheze calea către rezultatele dorite și, deci, către un parteneriat de încredere.

Dincolo de SERVICII

Credem că un parteneriat bun îți oferă noi perspective și te scoate din zona de confort. Fie că vorbim despre un impas în afacerea ta sau planuri de a o extinde, căutăm și definim împreună acțiunile care să facă diferența.

Întrebări frecvente despre Web Development & SEO

Un website trebuie să fie atractiv, funcțional și în continuă adaptare la schimbările pieței în materie de tehnologie și consum. Strategia Web te susține în atingerea fiecărui criteriu, fiindcă îți permite să evaluezi nevoile site-ului, dar și noi modalități prin care să răspundă obiectivelor și așteptărilor tale.  

Auditul SEO este primul pas din procesul de optimizare al website-ului tău. Presupune identificarea principalelor puncte de acțiunede la cuvintele-cheie, la structura site-ului și a link-urilor precum și vizarea competiției. Scopul auditului este de a oferi o perspectivă clară asupra modalităților prin care îți poți îmbunătăți vizibilitatea în cadrul motoarelor de căutare. 

Experiența utilizatorului este, la rândul ei, construită din o mulțime de micro-momente. De la prima impresie, la ușurința cu care parcurge informațiile și până la interacțiunile din procesul decizional (achiziție, completare formular, descărcare aplicație etc.) – utilizatorul trebuie să rămână intrigat și, în final, convins să apeleze la produsul sau soluția ta. 

Diferența constă în destinația acțiunilor tale și, în consecință, în capacitatea de control. Mai exact, On-Page SEO presupune optimizarea conținutului și a elementelor disponibile pe site-ul tău, în timp ce Off-Page SEO implică acțiuni în afara paginilor site-ului, de la crearea de backlinks, la SEO local prin Google Business Profile. Ambele tehnici sunt la fel de valoroase, deci trebuie luate în considerare simultan pentru un efect 360.